Preventief onderhoud, keuringen & inspecties. Axxerion acteert, u regisseert. Beperk manuele handelingen en voorkom fouten!

De module Onderhoud wordt gebruikt om geplande preventieve onderhouden, keuringen, inspecties en andere soortgelijke taken gestructureerd en tijdig af te handelen door u en ook direct uw leveranciers.
Het werkt op basis van onderhoudsschema’s. Deze kunnen opgesteld worden per gebouw, ruimte, asset of type asset. Voor elk type onderhoud kan indien gewenst een aparte workflow gedefinieerd worden.

In een onderhoudschema legt u vast wie, wat, waar, waarom, wanneer, waarop wordt uitgevoerd. Uiteraard zijn ook startdata, frequentie, en andere planning gerelateerde zaken van belang om alles gestructureerd te laten verlopen.
Door de juiste instellingen worden automatisch op het juiste moment de werkorders extern of intern verstuurd. U gaat dus niet meer zelf kijken wat staat er gepland om in te plannen maar laat Axxerion dit automatisch controleren en uitvoeren. U kunt er gerust op zijn dat iedere frequentie opnieuw het proces doorloopt.

De Onderhoud module werkt nauw samen met de modules Workflow, Werkorders, Contracten, Documenten en Assets die eveneens standaard beschikbaar zijn. Uiteraard wordt er rekening gehouden met bijvoorbeeld het direct gekoppeld aan een keuringwerkorder kunnen werken aan een ‘herstelwerkorder’ wanneer en een probleem geconstateerd wordt tijdens een keuring van bijvoorbeeld een asset als een lift. Door de integrale werking van het platform is en blijft die informatie door het hele systeem beschikbaar. Bij de asset, bij de werkorder (onderhoud, keuring, inspecties, etc.) zodat u overal kunt beschikken over de juiste en laatste informatie.

Doordat alle modules geïntegreerd samenwerken kunt u uw werkwijze onderbrengen in het platform. Iedere gebruiker kan daarbinnen een eigen rol spelen. Ook leveranciers kunt u een rol geven binnen het platform waardoor zij hun taak binnen het proces uitvoeren zonder ‘losse’ communicatie via aparte emails met u of documenten uitwisselingen per email. Dit alles vindt dan binnen het platform plaats waarbij er uiteraard nog steeds via email vanuit het platform gecommuniceerd kan worden.

Als u leveranciers geen toegang wenst te geven kunnen we die leveranciers ook via een op te zetten centraal emailadres makkelijk met u laten communiceren over de onderhoud, keuring en inspecties werkorders. Via de werkorder referentie kunnen we zowel communicatie als documenten als keuringrapportages of foto’s uitlezen en wegschrijven bij de werkorder in het platform. Op die wijze heeft u ook slechts 1 punt om alle werkzaamheden vandaan aan te sturen, zonder dat u weer naar uw email programma hoeft te gaan.

Wij luisteren graag naar uw vragen en praten daarna met u verder over uw mogelijkheden!

ja ik wil graag meer weten
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google
Spotify
Consent to display content from - Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from - Sound