The Energy Circle (voorheen Demtec Services) biedt optimale dienstverlening met het Axxerion FMIS platform

The Energy Circle gebruikt het Axxerion FMIS platform om haar klanten en zichzelf te ondersteunen op de technische onderhoudsluiken waarin The Energy Circle gespecialiseerd is. Aanvang 2018 werd de software geïmplementeerd en men breidt het gebruik steeds verder uit. Sinds einde 2021 is er een tweede Axxerion FMIS platform in gebruik om extra klanten te kunnen ondersteunen.

“De Axxerion workflow module ondervangt werkelijk alle stappen binnen de processen. Afwijkende workflows, SLA’s, etc. zijn altijd aanvullend te implementeren of aan te passen. Klanten krijgen een continu verbeterende service en de investering in Axxerion rendeert snel. Een echte win-win.”

The Energy Circle verzamelt expertise rond onderhoud & monitoring, elektrische installaties & groene stroom, en waterbeheer & HVAC-systemen binnen een holistische aanpak om grote gebouwen en instellingen effectief te helpen verduurzamen. The Energy Circle ondersteunt veel klanten in het Design Build Finance Maintain (DBFM) domein voor het Maintain-gedeelte. DBFM brengt processen bij elkaar die volledig onder controle gehouden moeten worden.

Met een totaalconcept op basis van een full-omnium onderhoudscontract worden klanten volledig ontzorgd. The Energy Circle neemt elk type onderhoud of vervanging voor haar rekening en werkt daarbij volgens de NEN 2767-norm. Om correcte uitvoering en ondersteuning aan klanten te garanderen, vertrouwt men op het Axxerion platform.

Verantwoord omgaan met DBFM full-omnium overeenkomsten maakt het noodzakelijk dat klant en beheerder beschikken over een perfect werkend FMIS. The Energy Circle had al Axxerion gebruikservaring opgedaan in het project ‘Scholen van Morgen’ (AG Real Estate, BNP, Vlaamse Overheid) en wilde eveneens transparante software en zo over alle tools beschikken zodat de klant elke vraag kan stellen die The Energy Circle kan beantwoorden volgens de urgentie van een gemeld gebrek, herstelling, schade, etc.

Er wordt snel geschakeld, soms in minuten. Alle informatie is op elk moment voor iedereen beschikbaar. Een klant meldt en volgt via tablet, smartphone of pc alle interventies. Binnen een implementatie doorlooptijd van slechts een maand (voor de eerste klant) handelde het Axxerion FMIS platform alle vragen, wensen, klachten, storingen en controles af. Elk voorkomend type gebrek en SLA is geïmplementeerd met de daaraan verbonden responstijden om direct iedere betrokkene correct en transparant te informeren. Issues worden snel en accuraat opgelost. Borgingsdocumenten (veiligheidsdossier) worden na controle opgeslagen.

Door het 7×24-concept moet men The Energy Circle altijd kunnen bereiken en moeten meldingen meteen worden beantwoord. Techniekers krijgen via tablet of smartphone de melding één op één binnen op dezelfde wijze als door de klant gemeld. Verkeerde interpretaties zijn bijna uitgesloten en dat levert veel tijdswinst op. Klanten en The Energy Circle hebben zo allebei veel baat bij het Axxerion platform.

Standaard heeft iedere Axxerion klant de beschikking over alle modules (>20) in de Axxerion software. Momenteel maakt The Energy Circle voornamelijk gebruik van ticketing, schade afhandeling, werkorders, borgingsdocumenten, rapportage, gebouwen, assets, dashboards, notificaties, curatief/preventief/regulier onderhoud, documentenbeheer, SLA management en de workflowmodule. De gebruikersschermen zijn aansluitend ingesteld op de huiskleuren van The Energy Circle en krijgen zo een persoonlijker, herkenbaar tintje. Eventueel kunt u ook iedere klant hun eigen huisstijl geven.

Voorbeelden van ondersteunde klanten zijn Politiezone LRH, Stadhuis Hasselt, Gemeentehuis Grimbergen, Mediahuis Hasselt, administratief centrum Hamme, bibliotheek Hamme, PTI Eeklo, Gazometer, etc. Wilt u ook uw werk professioneel ondersteunen met het Axxerion platform? U wilt weten welke voordelen voor u te behalen zijn? Bel ons of contact ons direct via onderstaande button.

contact ons!
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google
Spotify
Consent to display content from - Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from - Sound