Documenten. Bij FM heb je met de nodige te maken. Werk-, opdracht-, bestelbon, inspectie, keuringsattest, servicemanual, contract, plan, etc. Vaak worden zonder enige link naar een gebouw, werkorder, melding, asset, persoon, leverancier, etc. op de grote hoop op een centrale fileserver geplaatst of lokaal op een notebook van een FM-medewerker. Ook komen we tegen dat alles in Outlook blijft staan in de emails. Dit kan voor grote problemen kan zorgen wanneer je iets nodig hebt.
Axxerion FMIS biedt een vrij te bepalen mappenstructuur opzet en bovendien worden de documenten/fiches altijd gekoppeld aan objecten als een gebouw, melding, werkorder, persoon, leverancier, etc. of een combinatie hiervan zodat het ook echt op meerdere manieren makkelijk te vinden is als je het nodig hebt. Dus ook altijd binnen een specifieke module of een werkorder binnen het Axxerion FMIS.
Laat eventueel leveranciers meewerken zodat hun documenten door hen zelf worden opgeladen op de juiste plek. Zij kunnen dan enkel bij een specifieke taak/werkorder documenten en foto’s plaatsen zodat alle communicatie over dat werk ook op de juiste plek gevoerd wordt en alle informatie aanwezig is in het Axxerion FMIS.
Een andere optie is het gebruik van een specifiek hiervoor opgezette emailbox. Per email ontvangen documenten kunnen via verwijzende unieke referenties direct bij een juiste werkorder worden geplaatst. Bespaar veel tijd omdat u niet manueel die documenten via een email moet verslepen of koppelen.
NL: info@axxerionsoftware.nl | (binnenkort nieuw) Hurksestraat 64, 5652AL Eindhoven
BE: info@axxerion.be | Schaliënhoevedreef 20 T (verdiep 14), 2800 Mechelen